diumenge, 27 de juliol del 2014

Molt Honorable??? Sr. Pujol

HONORABLE SENYOR???
JORDI PUJOL I SOLEY

Sr. Jordi Pujol i Soley, jo no se si se’n recordarà de la meva insignificant persona, tal vegada per el meu cognom no gaire comú, però jo si què el recordo a vostè molt i molt be. Amb vostè vaig tenir, quan encara era en actiu, ja fa prou anys, més de 25, algunes entrevistes i xerrades, al seu despatx de la Generalitat, en altres llocs amb motiu de recepcions, de premis a Empresas,  per mor del meu càrrec com a President de la Associació d’Exportadors de Electrónica i també per el meu càrrec a una empresa, ja desapareguda, dedicada a la fabricació d’antenes i pionera en la fabricació d’antenes parabòliques per poder sintonitzar canals de TV via satèl·lit.

Llavors jo el tenia com un home que reunia en la seva persona tots aquells valors d’honestedat, d’honorabilitat, de bonhomia, de lideratge dels que volíem fer res per el nostre país, llavors molt lluny, políticament, del que podem somniar ara.

Jo creia en vostè, l’he votat sempre, per mi era la persona que la havíem de estimar per lo molt que estimava i crec que estima a Catalunya, i ara m’ha decebut tant, que quasi no puc creure que vostè Sr. Pujol (no li dono el tractament de Molt Honorable) hagi estat capaç d’amagar, de defraudar, de estafar, si estafar a tots els catalans al no pagar els impostos que calien per regularitzar els comptes del vostre pare, que, potser, ja eren delictius al ser fora de Espanya i que eren una part de la herència que corresponia a la seva esposa i als seus fills.

Però és què no eren dos o tres mil euros, no, per el que diuen els diaris que vostè ha reconegut son més de 7 milions d’euros i aquesta quantitat es impossible què vostè no la tingués present, que s’hagués desentès i la hagués deixat en mas d’una persona de confiança. Vostè això ho sabia i ho tenia present sempre i això és una dels motius, de les raons que més me dolen.

Sr. Pujol, on son tots els discursos, escrits, llibres, on donava  lliçons de moral, on deia que tots havíem de contribuir amb els nostres impostos per el be general, tot era mentida? Es possible? No m’ho puc creure.

Sr. Pujol, pesi a tot el que deixo escrit, també li diré que el vaig admirar tant que ara no voldria caure com molts dels seus enemics i adversaris, que ara aprofiten per fer llenya del arbre caigut, jo no ho faré. Crec que son els Tribunals els que han de decidir que ha de fer vostè i quin lloc, quin paper ha de representar, d’ara endavant, a la comèdia de la vida i a la política. No puc estar d’acord amb persones com la Senyora Alicia Sànchez Camacho  i d’altres que amb tal d’anar en contra de CDC i, de passada, si es pot aconseguir algun vot... que voldria que es cremés a l’infern i jo li diria que, com diu l’Evangeli, qui estigui lliure de culpa que tiri la primera pedra.

Però, Sr. Pujol, de debò, estic tant i tant decebut, tant trist, que no podia, de cap manera, deixar de fer aquest escrit publicat al meu blog, i axis considero que me puc sentir una mica alliberat del dolor que m’ha produït el coneixement de la seva carta i dels fets què son la causa de la mateixa.

No puc dir.li que rebi la meva més alta consideració perquè mentiria, però si que vull quedar.me amb allò que estimava abans d’aquests fets.

Sr. Pujol li desitjo que en surti lo millor possible, al menys, per no embrutar més el  nostre país que ja hi ha els que ho intentaran amb escreix.

Andreu Alpiste Pérez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada