dissabte, 20 d’abril del 2013

SOC CATALA



SOC CATALÀ I HO SERÉ SEMPRE



Vaig néixer on es diu "que collons passa??", on es mengen mongetes amb botifarra, allioli, pa amb tomàquet, on es beu Cava, Vichy Català, Aigua del Montseny. On diem "no fotis!?!", on hi ha grans monuments i passegem gegants al so de la música, on fem torres humanes que van directes al cel, on La Patum és més que una festa, on va néixer la Sardana, la millor de les danses que es fan i es desfan, on de fer cops de bastons en fem una dansa, on tenim el millor Club de Futbol del món, on a més hi ha una llengua pròpia, que ens la volen prendre, i a on la gent és de puta mare!!.

 Vaig néixer a CATALUNYA, sóc català fins la medul·la i els catalans sempre presumim de ser d'on som, collons!!! Aquest missatge de difusió val la pena, per tant si et sents orgullós de ser CATALÀ, copia, enganxa i passa'l!

Tinc una senyera que me l'estimo, que te quatre barres de sang damunt del or dels nostres cors.

També hi tenim una bandera amb un estel, ni diem "estelada" i significa la nostre lluita per arribar a ser independents.

per això dic: SOC CATALÀ I HO SERE SEMPRE I DEFENSARÉ LA MEVA TERRA I LA MEVA LLENGUA.
 Visca Catalunya LLIURE!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada