dijous, 5 de juliol del 2012

SALUTACIONS A TOTS - SALUDOS A TODOS


Avui sols us vull enviar una salutació molt cordial i demanar-vos perdó per les moltes errades que segur que trobareu en els meus escrits, però penseu que tot just començo a fer les meves primeres nocions d'aquestos treballs i aixó es prou dificil per començar.
Quasi tot el que trobareu, de moment ho faré en catalá i amb el vostre permis, també faré una traducció al castellà, per els molts amics meus que no son catalans. Una abraçada.

Hoy solo quiero enviaros un saludo muy cordial y pediros perdón por los muchos errores que es muy cierto encontrareis en mis escritos, pero debéis pensar que soy un principiante en estas lides y solo estoy comenzando un nueva aventura y que es, creo, bastante difícil.
Casi todo lo que encontrareis, de momento lo escribiré en catalán y con vuestro permiso, también haré una traducción al castellano, en justa correspondencia a mis muchos amigos que no son catalanes. Un  abrazo


Perdonad que todo lo que sigue está solamente en catalán, pero es que, de lo contrario pierde mucho sabor para todos aquells que de forma mas o menos profunda conocen la fiesta.                                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada